Ekim Ayının En’leri

Müzik

God is an Astronaut Bütün albümü koyuyorum. Şöyle rahatlayıp dinleyin. Ya da dinleyin ve rahatlayın.

Kitap

 

Tuna: Nokta (Bu kitabı uzun uzun yazacağım. Şimdilik sadece nokta.)

nokta

Sava: Pearson Oyun Bahçesi

9786054691128_1_org_thumb

Yazar Anne: Sonunda Huzur’u bitirebildim. Doğu-Batı arasında kalmanın huzursuzluğu bu. Hiçbir zaman çözülemeyecek  problemin ilk yansımalarını taşıyor Ahmet Hamdi Tanpınar romanına. Kitaptaki karakterler huzuru bulamasalar da ben Tanpınar’ın müthiş zengin ve süslü anlatımını okurken huzura ulaştım. Sıradan görünen her şeyi öyle güzel anlatmış ki huzuru bulmak için elindekilere bakmanın yeterli olduğunu hissettiriyor.

Oyuncak

Tuna: Boya kalemleri, makas, kağıt, vs.. Okuldan eve gelince oturup masanın başına, benim çalışmam lazım diyor. Resim yapıyor, boyuyor, bir şeyler kesiyor ve ben baya mutlu oluyorum.

Sava: Arabalar.

En Sevdiğimiz Cümleler

Tuna: Kardeşim seni çok özledim.

Barış: Anne deeel (Anne gel)

Film

Tuna: Süper Hafiyeler

8ceafa00-6617-4212-8a1f-6d624bc4d23c-1

Yazar Anne: Mutluluk Asla Yalnız Gelmez

URMFAVZ12651_a

Yemek

Tavuklu, havuçlu ve nohutlu pilav

Nereye gittik?

Kidzania

IMG_0963

Bir Cevap Yazın

