Eylül Ayının En’leri

En Sevdiğimiz Müzik

Tuna: Artık o bir okullu 🙂 Bu yüzden farklı şarkılar dinliyor ve ezberliyor Tuna. Balonlarla ilgili bir şarkı sanırım favorisi.

Yazar Anne: Bu aslında Tuna’yla beraber dinlediğimiz bir şarkı. Rubab müzik aletinin ne olduğunu araştırırken en çok bu şarkıyı sevdik. Sava da alkışlayarak çok beğendiğini ifade ediyor sanırım. Bakalım siz beğenecek misiniz?

En Elimizden Düşüremediğimiz Kitap

Tuna: Canını En Çok Ne Yakar? Aslında yaş grubu biraz daha büyük bu kitabın. Altı yaş üstü. Fakat Tuna çok keyif alıyor bu kitabı okurken. Aslında ben de Ka..Ka.. kısımlarını çok eğlenerek okuyorum. Çizimler hayal gücümüzün de ötesinde. Bu ay beş kere okuduk sanırım bu kitabı.

canini-en-cok-ne-yakar-kapak

Sava: Adım Adım Gelişim Setleri. Sonunda Sava’nın dikkatini birazcık olsun çekebilecek kitabı bulduk. Tuna’yla 3 yaşına kadar takip ettik bu seti. Ben de Sava için saklıyordum. İlk kitap 18. Ay içinmiş, ama yine de ilgisini çekti.

tan%C4%B1t%C4%B1myaz%C4%B1s%C4%B1resim3

Yazar Anne: Etgar Keret- Yedi Güzel Yıl. Yazarı, Tanrı Olmak İsteyen Otobüs Şöförü kitabıyla tanıdım. Sonra hatta imza gününe gidip öykülerinden biriyle ilgili çok hoş bir konuşma yaptık. Yeni kitabı çıkar çıkmaz almıştım, ama ancak elime alabildim ve bırakabilene aşkolsun. Bu kitapta kısa öykülerle kendi hayatını anlatan yazarı daha da çok sevmeye başlıyorum. Hele ki baba olarak dile getirdikleri…

“…karşımda henüz dört buçuk kilo bile gelmeyen bir adam var – fakat öfkeli, bıkkın, gergin ve dingin, gezegendeki bütün diğer adamlar gibi.” Etgar Keret

tumblr_inline_mvp3ampoHP1sqvbuc

En Çok Oynanan Oyuncak

Tune ve Sava: Lego. Sava artık lego parçalarını birleştirebiliyor ve abisinin yaptıklarını da bozmuyor. Yaşasın..:)

Lego Sava

En Sık Giyilen Kıyafet

Bu ayın en sık değil ama en sevdiğimiz kıyafeti minik takım elbiseler oldu. Tuna takımını kendi seçti. Sonrası ise harika bir düğün.

Düğün

En Çok Duyduğumuz Cümle

Tuna: “Kafamdaki fotoğraf makinasına çektim.” Bunu sadece bir kere duyduk, ama yetti diyebilirim. Bütün ay bunu konuştuk. Bebekliğinden hatırladığı bir anı anlatırken kullandı bu cümleyi.

Sava: Al/Ver

Yazar Anne: En hızlı araba toplayan kim acaba, ben miyim?

En Sevdiğimiz Film

Tuna: Mickey Mouse izledi Tuna, yine eskiler..

Yazar Anne: Yes Man. Bu filmi terapi niyetine izlediğim doğrudur. 🙂

yesman

En Lezzetli Yemek

Pasta. Çilekli. Birazcık da uğur böcekli.

Pasta Tuna

 

En Keyifli Gezinti

Düğün. Sava da Tuna da çok eğlendiler. Açık hava düğünü olunca da, yine dokuzda uyudular desem. Dedelerinin rolü büyük tabii uykuya geçiş kısmında.

Bir Cevap Yazın

