Ağustos Ayının En’leri

En Sevdiğimiz Müzik

Belki de bu şarkıyı en çok ben sevdim, ama çocuklar çok sık duydukları için kayıtsız kalamadılar.

En Elimizden Düşüremediğimiz Kitap

Tuna: Poldi’nin kitapları. İki yaşından beri bu seti keyifle okuyor Tuna. Bu ay çoğunlukla Poldi kitaplarını seçti. Özellikle tatil veya kısa seyehatler sonrası genelde Poldi okuyor. Tanıdık karakterlerle özlem giderme olarak da yorumlayabiliriz sanırım.

BenimIlkKitapKutuAcikB

Sava: Zaten kitaplarla çok iyi bir ilişki oturtamayan Sava’nın bu ay eline pek kitap geçmedi diyebilirim. Kısaca, PAS.

Yazar Anne: Mrs. Dalloway, Virginia Woolf. Okudum, sonunda okudum. Evet çok zordu, kitaptaki bilinç akışı hep beni alıp götürdü, kitaba dönmem zaman aldı, ama okudum. Bütün çabama değdi. “Mrs. Dalloway çiçekleri kendi alacaktı.” ilk cümlesiyle vaat ettiğinin karşılığını tamamıyla veren bir kitaptı.

mrs dalloway

En Çok Oynanan Oyuncak

Tuna ve Sava: Arabalar. Beraber araba oynamaya başladılar ve Sava arabalara bayılıyor. Şimdiden favorisi var.

hotwheels

En Sık Giyilen Kıyafet

Havlular. Nihayet yaz geldi dediğim ayın Ağustos olması ne garip.

Havlular

En Çok Duyduğumuz Cümle

Tuna: Aslında…’yla başlayan cümleler.

Sava: Fuuveee şeklinde söylenen, ama aslında su ver anlamına gelen ilk cümlesi bu sıralar en çok duyduğumuz şey. Havalar sıcak, bol bol su içmek gerek, orası tamam da böyle de güzel söylenmez ki…:) Fuuuveee

Yazar Anne: Kim önce banyoya girecek? (Ne kadar sık olabilir ki demeyin, günde iki kere söylüyorum, az mı?)

En Sevdiğimiz Film

Tuna: Angry Birds’in kısa filmleri mi varmış, Tuna benden gizli bunları mı izliyormuş, yok canım.

angry-birds-new-levels-and-power-ups-trailer_1

Yazar Anne: Uzun zamandır sinemada izlediğim en güzel filmdi. Lucy.

lucy_ver2_xlg

En Lezzetli Yemek

Dondurma. Sava şimdilik külah yemeyi tercih ediyor. Benim tercihim karamel, Tuna ise kırmızı olan herhangi bir şey…

cerealmilkicecream

En Keyifli Gezinti

Tatil elbette. Çocuklara en en en uygun yer, denizin kenarı.

Barış kumda

Bir Cevap Yazın

