100 oldum…

Bu yolladığım yazı, blogda şimdiye kadar yayınladığım yazıların yüzüncüsü oluyor.

Ocak 2010’da başlayan blog serüvenim, kendi içinde ayrı bir yolculuğu simgeliyor hayatımda. Tuna’ya hamile olduğumu öğrendiğimde başladım yazmaya. O zamanlar aklıma estikçe yazıyordum. Hatta biraz öz eleştiri yaparsam, pek de güzel yazmadığımı söyleyebilirim. Yazı dilinden ziyade, konuşma dilini tercih ediyormuşum. Yazı diline hakimiyetim arttıkça haftalık bir düzene oturttum yazılarımı. Şimdi sizi blogumda bir yolculuğa çıkaracağım.

100. yazı bunun gibi bir şey olmalıydı, diye düşündüm. Her madde tıkladığınızda ilgili sayfayı açacaktır.

İlk yazım. Anneliğe giriş niteliğinde.

defter

 

Bir oğlumuz olacak…

Doktor Kontrolü ve Sevgililer Günü

Hamilelik günlük güneşlik değil tabii…

Detaylı Ultrasonla içimiz rahatladı!

Ben neden kocamla evlendim?

Amerikan Hastanesi Doğuma Hazırlık Kursu-Emzirme (Bu notlardan o kadar çok faydalandım ki…)

Amerikan Hastanesi Doğuma Hazırlık Kursu- Bebek Bakımı

Amerikan Hastanesi Doğuma Hazırlık Kursu- Sağlam Çocuk İzlemi

Deniz Tuna’m Doğdu!

>Doğum Hikayem...

En çok okunan yazılarımdan biri: Lohusa Bunalımı

Süt Olayı

>Süt olayı...

Uyudu, Uyandı, Emdi… İlk günler.

En çok faydalandığım yazım. Uyku Mevzusu.

Uyku mevzusu

Ek Gıda

Ek Gıda-1

Barış Sava’m Doğdu

barış-8603

Kim Korkar Masallardan?

IMG_4960[1]

Tuna’nın babayla bir günü

Tuna baba

Kardeş Kardeş Geçiniyoruz.

IMG_5574

En sevdiğim yazılarımdan biri. Eskiden Çocuk Büyütmek

Ayın En’leri

Erken Yaşta Dil Eğitimi

Çocuk Kitapları

1334240446_gergedan_kapak

Tuvalet Eğitimi

En çok okunan yazım. Çocukların Beyni

Ülkemizde Olanları Çocuklara Anlatmak

Oyun, Oyuncaklar ve Aktiviteler…

Blue_Flex_Force

Bu yolculuğu anlamlı kılan, beni takip eden herkese çok teşekkür ederim.

İyi ki varsınız.

Nice 100’lere…

Bir Cevap Yazın

