Haziran Ayının En’leri

En Sevdiğimiz Müzik

 

En Elimizden Düşüremediğimiz Kitap

Tuna: Maskeli Fare. Bu ay en çok bunu okumak istedi Tuna. Fakat son okuyuşumuzda şöyle bir yorum yaptı,

“Anne, bu kitap kötü bir kitap bence.”

“Neden oğlum?”

“Bu farenin herkesi soyması olmasaydı keşke.”

“Ama sonunda akıllanıyor ya.”

“Olsun, yine de kötü bu fare.”

İçimden dedim ki, “Sen mesajı almışsın ya ona bak.”

maskeli-fare-01

Sava: Özel bir tercihi yok bu sıralar. Fakat onu elinde hep bir kitapla yakalıyoruz. Bazen oturup resimlerine bakıyor, bazen sadece sayfalarını açıyor, bazen elinde gezdiriyor. Ben okumak istediğimdeyse kızıyor. Bu sürecin nasıl ilerleyeceğini gerçekten çok merak ediyorum.

Yazar Anne: Uçurtma Avcısı. Yakın bir arkadaşımın hediyesiydi bu kitap. Bana defalarca önermişti, baktı ki bir türlü almıyorum, sonunda hediye etti. Ben de nihayet okuyorum. Henüz bitmedi, fakat çok keyifli gittiğini söyleyebilirim. Bir çocuğun iç dünyasına bu kadar duru ve gerçekçi bir şekilde dahil olmaktan mutluyum.

200px-Uçurtma_Avcısı

En Çok Oynanan Oyuncak

Yaz gelince vaktimizin çoğunu bahçede geçirdik ve dış mekan oyuncaklarının en popüleri olan bisiklet bizimkilerin de favorisi oldu. Sava arkasından ittirilen ve tepesinde güneşliği olan bisikletine bayılıyor. Tuna bugünlerde bisiklet sürerken ayağa kalkmaya bile başladı.

2013219215822_119

63767_3

En Sık Giyilen Kıyafet

Elbette şortlar. Çocuk şortlarına bayılıyorum. Tombik bacaklar ortaya çıkıyor. Maddi olarak da çok kullanışlı oluyor, bir kere alıyorsunuz, üç yıl giyebiliyorlar.

En Çok Duyduğumuz Cümle

Tuna: i pad oynayabilir miyim?

Sava: Anne, baba, dede

Yazar Anne: Lütfen’le biten bilimum istek cümleleri

En Sevdiğimiz Film

Yazar Anne: The Grand Budapest Hotel. Çok severim bolca yıldızı olan filmleri. Özellikle de bu kimdi, daha önce hangi filmde oynamıştı gibi sorulara boğuluyorsam inanılmaz keyif alıyorum. Bu filmin akışı biraz hızlı olduğundan bu sorulara pek vakit ayıramadım gerçi. Ralph Fiennes, Edward Norton, Adrien Brody ve Jude Law diyeyim ben, gerisini siz izleyin görün.

the-grand-budapest-hotel-uk-quad-poster

Tuna: Arabalar. Çok önce izlemişti Tuna, ama bu günlerde özlem gideriyor sanırım. İşin ilginç yanı ben de ne kadar izlesem bıkmıyorum.

Cars-Movie-Quotes

Sava: Onun televizyon ve sinema dünyasından pek haberi yok hala. Umarım bir sene daha onu uzak tutabilirim.

En Lezzetli Yemek

Bu ay hepimize hitap eden bir yemek bulabildik. Balıkesir Mantısı. İçi boş mantı, nohut ve tavukla beraber salçalı bir yemek.

kumrucuk_1314784659

En Keyifli Gezinti

Yaşasın yaz, yaşasın parklar.

cocuk-parki-14

 

Bir Cevap Yazın

