Nisan Ayının En’leri

Bu ay yoğun geçti. Yeni albüm sevinci bir yana, düğünlü nişanlı bir ay oldu. Çocukların düzeni de bu koşturmacadan nasibini aldı tabii. Tuna öğle uykularını bırakır gibi oldu, Sava da abisine özenip gündüz uyumamayı denemeye çalıştı, uyumayan çocuklar her şeye ağlar oldular. Çok fazla gürültü oldu. İşte bu gürültülü günlerden bize kalanlar.

En Sevdiğimiz Müzik

Bu bölüme bu şarkıyı ne zaman koyacağımı son iki aydır merak ediyordum. Çünkü albüm çıkar çıkmaz aralıksız bunu dinleyecektik. Orası belli 🙂

İşte maNga ve Fazla Aşkı Olan Var Mı?

Fazla Aşkı Olan Var Mı?

En Elimizden Düşüremediğimiz Kitap

Tuna: Berenstain Ayıları – Anne’nin Yeni İşi. Tuna bu kitabı her istediğinde ben mutlu oluyorum. Hayalini kurduğum işleri yapabilme inancımı artırıyor. Buradaki anne ayı birgün sevdiği işi yaparak para kazanabilme imkanıyla karşılaşır. Evdekilerin çok hoşuna gitmez bu durum. Baba, erkek kardeş ve kız kardeş, anne işe gittiğinde hayatlarının eskisi gibi olmayacağından endişe ederler. Evet, eskisi gibi olmayacaktır. Ama annenin mutluluğunu görmek buna değecektir. Bazı projelerle uğraştığım bu dönemde Tuna’nın sıkça bu kitabı seçmesini bana yollanan bir mesaj olarak algılıyorum.

phpThumb_generated_thumbnail

Sava: Eline bu küçük kitaplardan birini alıyor ve başlıyor odadan odaya yürümeye. Sanki “Cümle alem duysun, ben kitap okuyacağım,” der gibi. Bir de havaya kaldırıp sallıyor. “Yazıyooooorrr, yazıyooooorrr…” Bence siz mesajı aldınız. Bu çocuk artık kitap okumak için bile oturmuyor.

kucuk-kitaplar-sozcukler-1-3-yas-onkapak

 Yazar Anne: Öykülere devam. Melisa Kesmez hem diliyle hem bana çok yakın gelen olay örgüleriyle çabucak etkisi altına aldı.

140107_melisa_kesmez450.widec

En Çok Oynanan Oyuncak

Bu ay en çok Lego oynadı çocuklar. Sava erken tanışmış oldu abisi sebebiyle. O daha çok iki büyük parçayı eline alıp birbirine vurarak evin içinde gezmeyi tercih etse de Tuna artık yeni tasarımlarıyla kendini oldukça geliştirdi. En son kocaman bir kamyon yaptı. Neredeyse bütün lego parçalarını kullanarak.

Lego tır

En Sık Giyilen Kıyafet

Dediğim gibi bu ayı düğünlerde nişanlarda geçirdik. Çocuklara takım elbise giydirilmesine karşı olsam da bir sefer denetince kendimi alamadım. En rahat olanlarını seçmeye çalıştım. Güzel görünmeleri uğruna sıkıntılı olmasınlar dedim.

Takım elbise

En Çok Duyduğumuz Cümle

Tuna: Bana bakın

Sava: İki

Yazar Anne: Birazdan geliyorum.

En Sevdiğimiz Film

Bu ay çok beğendiğim bir film olmadı. Şanssızlık diyorum ve lezzetli bir filme olan açlığımı en yakında doyurmayı diliyorum.

Tuna: Bu ay canı fena halde Miki Fare çekti Tuna’nın. Başka alternatif önerilerime hep olumsuz yanıt verdi. Her seferinde Miki Fareeee…

Mickey-Mouse-3D-HD

En Lezzetli Yemek

Tuna: Makarna. Neyse ki Barilla’nın sebzeli makarnaları var.

picolini

Sava: Köfte. Eline alıyor bir koca köfteyi ve tam bir “baby led weaning” örneği sergileyerek ımmlaya mımmlaya yiyor. Bize de keyifle izlemesi kalıyor.

Yazar Anne: Kaşarlı Mantar

En Keyifli Gezinti

Geçen hafta İyi Cüceler Kitabevi’ne gittik. Hem Tuna için güzel bir etkinlik vardı, hem de alacak kitaplarımız. Öğle yemeğimizi kitapçının tam karşısındaki ev yemekleri de bulunan köftecide yedikten sonra mutlu mesut döndük evimize.

Bir Cevap Yazın

