Şubat Ayının En’leri

Bu hafta yine bir dolu eğlence kattık hayatımıza. İçlerinden en sevdiklerimizi paylaşıyorum.

En Sevdiğimiz Müzik

Stromae – Papaoutai. Kendimizi defalarca dinlemekten alamıyoruz. Çok eğlenceli bir şarkı aslında, ama sözleri ve klibi oldukça dramatik.

En Elimizden Düşüremediğimiz Kitap

Tuna-Sava: Ama Bu Okulda Uzaylılar Var –  Uyku zamanı deyince onca kitap öylece duruyor raflarda, Tuna’nın eli hep bu kitaba gidiyor. Uzay merakı desek, diğer uzay kitapları böyle bir etki yapmamıştı. Sanırım kitabın “ben” dilinde yazılmış olması cezbediyor. Tuna hemen Baybars’ın yerine koyuyor kendini ve hikayeye kaptırıp gidiyor. Hatta çoğu zaman kitabı ben okumuyorum, o ezberinden söylüyor cümleleri. Çizimler ve renkler de bir o kadar iştah açıcı olduğundan Sava için de harika bir okuma saati oluyor.

426040

Yazar Anne: Ahmet Hamdi Tanpınar-Huzur, aslında bu aya değil aylarıma yayılmış bir okuma oldu. Bir bırakıp bir alıyorum, bir ileri gidip bir geri dönüyorum. Bazen sözlükle okuyorum, bazen anlamadığım kelimelere kendimce anlamlar veriyorum. Kimi zaman hikayeye dalıyorum, çoğu zaman Mümtaz’ın zihninde kayboluyorum. Biraz huzur, biraz huzursuzluk, bu kitap hayatımın birkaç ayını alacak gibi.

Huzur

En Çok Oynanan Oyuncak

Tuna: Angry Birds Go. Çok fazla eğitici bir yanı olmadığını düşünsem de eğlenceyi garanti eden bir oyuncak.

600083.jpg.res-700x284

Sava: Eğlenceli Küpler. Sava bebek oyuncaklarıyla tatmin olmayıp genelde abisinin legolarına, arabalarına, hamurlarına saldırsa da bu küpler onu biraz olsun oyalayabiliyor. Özellikle yemeğini bizden önce bitirip, sofrada beklerken bu küplerle vakit geçiriyor.

54814_2

En Sık Giyilen Kıyafet

Mevsim normallerini göremedik bu ay. O yüzden ne giyeceğimizi şaşırdık biraz. Bolca yelek giydik. Çoğu el örgüsü. Ailemiz bu konuda oldukça yetenekli neyse ki.

Yelek

En Çok Duyduğumuz Cümle

Tuna: Sana bir şey söyleyeceğim

Sava: Anninni

Yazar Anne: Söyle

En Sevdiğimiz Film

Tuna bu ay hiç film izlemedi. Hatta televizyon bile izlemedi. Nadiren Duck Tv. Gururluyum.

Yazar Anne: Bu başlığı zaten kendim için koymuştum. Çok güzel filmler izledim bu ay. İçlerinden birini seçmek zor. Finalinde yüzüme yapışan gülümseme sebebiyle oyum Woody Allen’dan yana. Film “Bazen illüzyon, ilaçtan daha etkilidir.” diyerek bitiyor.

uzun-boylu-esmer-adamdinle-174x243

En Lezzetli Yemek

Tuna: Mantı

Sava: Tarhana çorbası

Yazar Anne: Salçalı ve sebzeli biftek

En Keyifli Gezinti

Kubina. Göksu Nehri’nin kıyısında, leziz çerkez yemekleri sunan, açık hava kısmında saatlerce oturabildiğimiz keyifli mekan. Bahçede bir kaydırak ve bir salıncaktan oluşan minicik parkı Tuna’yı 3 saat oyalayabildi. Bir tabak soslu makarnayı masaya uğradığı sürelerde kendi başına bitirdi. Sava da hem açık havada uyudu, hem yemek yedi, hem de sıkılınca martıları izledi. Kapısında vale var, istemezseniz az ilerisinde otopark da bulunuyor.

Bir Cevap Yazın

