7. Ay için Ek Gıda

Sava ile ek gıda serüvenimize tanıklık etmek isterseniz, bizde durum şöyle.

ıhlamurSabah: Elma, zencefil ve ıhlamur kaynatıyorum, onu içiyor. Hastalığı hala tam atlatamadık, bu karışım öksürüğe iyi geliyor. Henüz kahvaltıya geçmedik, 8.ay bitince geçeceğiz.

püreÖğlen: Sebze püresi. Mevsim sebzeleri ve pirinç veya irmikle hazırlıyorum. Her seferinde en fazla üç sebzeyi karıştırıyorum. Çok karışık olursa damak tadının oluşmayacağına inanıyorum. Birbirine çok yakışan ikililer şöyle:

Balkabağı-Patates

Ispanak-Havuç

Yer elması-Havuç

meyve püresiAra: Meyve. Çoğunlukla armut. Elma veya günkurusu kayısı

frischer Apfelmus / fresh applesauceAkşam: 4 undan suyla hazırladığım muhallebi. Mısır unu, tam buğday unu, yulaf ve pirinç unu. Bazen de tuzsuz hazırladığım bizim çorbalardan içiyor.

Anne sütünü aralarda ve yatmadan önce almaya devam ediyor.

Gece uyanmaları hastalık sebebiyle biraz fazla. Her seferinde emmek istiyor. Hastalığı iyice atlatana kadar bu konuya müdahale etmiyorum.

Bir Cevap Yazın

