Tuna’nın Babayla Bir Günü

Tuna babaGeçtiğimiz haftalarda Tuna çok heyecanlıydı. Babasıyla beraber çılgın bir röportaja katılacaklardı.  Uzun anlatmama gerek yok. Röportajın linkini vereceğim ve göreceksiniz Tuna’nın babasıyla geçirdiği bir günün özetini.

Her hafta olmasa da ayda bir kere baba oğul Taksim Tünel’e gidip beraber vakit geçiriyorlar. Babasının müzisyen olması, Tuna’yı erkenden müzik aletleriyle tanıştırdı. Henüz dikkatini uzun süre veremese de çıkardığı seslerden keyif aldığını görebiliyoruz. Tabii müzik demek onun için “baba gibi olmak” demek olduğundan ilerleyen dönemlerde daha çok ilgileneceğini düşünüyorum.

İşte size çok çılgın bir röportaj

Tuna’nın Babayla Bir Günü” üzerine 2 yorum

  1. Selam Pelin abla.. Blog yazilariniz çok güzel ve egitici. Daha genis kitleler tarafindan okunmasini cok isterim. Sizinle iletisime gecmek istiyorum fakat mail adresinizi bulamadim lütfen bana ulasabilir misiniz? Mailim: gyzogizem@gmail.com

  2. Geri bildirim: 100 oldum… | yazaranne

Bir Cevap Yazın

