7 Aylık Ayrıntılı Rutin

Gece 5 civarı uyanıp emiyor, sonra sabaha kadar uyuyor, sabah kaçta kalktığını hiç bilmiyorum çünkü sesi çıkmıyor. Ben 9 gibi uyandığımda yatağın bir kenarında bir şeyleri kemirirken buluyorum onu. Çoğu zaman gece boyu hiç değişmeyen bezi kocaman şişmiş ve dışarı çiş sızdırmış oluyor. Islanıyor üst baş.. Ama keyfi yerinde. Altını değiştirdikten ve yeni kıyafetini giydikten sonra yürüyerek mutfağa gidiyoruz beraber. Yolda birkaç şeye takılıyor ama güzelce adım atarak yürüyor. Sonra beraber kahvaltı ediyoruz. Bazen rezene çayı, bazen ıhlamur eşliğinde anne sütü, hipp bisküvi, labne, pekmezden oluşan karışımı afiyetle yiyoruz. Ben yerken onun eline bir ekmeğe labne sürüp veriyorum, kemiriyor. Benim yemek yemem onu çok etkiliyor zaten. Kahvaltı bitince elini yüzünü yıkayıp salona geçiyoruz. Salonda yere yorgan serdik, üstüne de oyun halısı. Onu orada bırakıyorum, ben mutfağı toplamaya girişiyorum. 11 gibi uykusu geliyor. Kahvaltıda da çok yedirmediğimi düşünüdüğüm için emzirerek uyutuyorum. 2. memeyi emerken uykuya dalıyor. 12 gibi uyanıyor, meyvesini, d vit ve demirini veriyorum bu arada. Sonra yine oyun. Arada anneanne ve dedeye bağlanıyoruz msnden. 2’de sebze saati. 3 gibi uykusu geliyor. İyi yediyse emmeden emzikle uyuyor. Az yerse emerek. 4.30-5 gibi uyanıyor. Emziriyorum. Sonra yine oyun zamanı. Bu arada parka da gidiyoruz. 7 gibi pirinçli mama veya çorba. 8 gibi banyo, sonra hikaye ve uyku. Eğer açsa hikaye kısmını meme alıyor. Gece 1 gibi, bazen de 3 gibi uyanıyor. İşte 24 saatlik döngümüz bu sıralar böyle.
Bir Cevap Yazın

