Bugüne bir bakış…

Merhabalar…

Önce blogspot adresindeydim. Sonra blogspotlara erişim engellendi. Hiç kimse bu duruma bir anlam veremedi, protesto ettik ama elimize bir şey geçmedi. Bu durum canımızı epey sıktı ama bir yandan da blogu başka adrese taşıma fikirleri belirginleşti. Bahanesi olsun diyip bir de domain satın alınca sonunda yazar anne oldum ve wordpress’deyim ben de birçok sansür maduru blogcu gibi. Yazılarımı güncellemeye devam ediyorum ama hala eski yazıları buraya geçirmekle meşgulüm. Aslında bayadır da oturamadım blogun başına. Bu taşınma işi biraz hevesimi kaçırdı. Taşınmanın en iyi yanı artık yazaranne kimliğiyle sizlerin karşısına çıkıyor olmam. Yazar anne tabirini kullanmamın sebebi gerçek anlamıyla kendimi yazar kabul etmemden değil; kendimi bildim bileli yazıyor olmamdan. Yazar kasa der gibi hani 🙂 Yıllarca, ciltlerde günlüklerim oldu. Sonra hatıra defterlerim, etrafa saçılmış sayfalarca yazı içeren A4’ler. Eğer bir lakabım olacaksa bu kesinlikle yazaranne olmalı dedim. Çünkü ben yazarım. Şimdi de bebek sahibi olan ve bu konudaki deneyimlerini paylaşmak isteyen bir yazar anneyim. Selam olsun herkese…

Bir Cevap Yazın

