Bez olayı

Önce Prima Premium care ile başladı maceramız. Sonra bir gün premium care kalmamıştı, aktif bebek aldım. İşte o zaman premium care’in ne kadar da kötü koktuğunu anladım. Resmen plastik kokuyor. O günden sonra aktif bebek almaya başladım. Ama Tuna’nın her kaka yaptığında bütün sırtının batmış olması ve sürekli üstünü değiştirmek zorunda kalmamız canımı çok sıkmaya başlamıştı. “Bunun bir yolu olmalı,” dedim ve Prima müşteri servisini aradım. Bana body yerine kilot atlet kullanmamı önerdiler. Kullanmak istemediğim için çözüme ulaşamadım. “Huggies’i deneyeyim,” dedim. Alır almaz çok hoşuma gitti dokusu. Daha kağıt gibi, prima muşamba gibi kaldı onun yanında. Sonra baktım ki kakaları hiç sızdırmıyor. Evet işte budur derken geceleri çiş sızdırdığını farkederek hüsrana uğradım. Gece hiç bez değiştirmediğim için bu durum Tuna’nın canını epey sıktı. Sonunda gece prima, gündüz huggies şeklinde bir düzen tutturdum. En sonundaysa primanın bir büyük bedeninin ne çiş ne de kaka sızdırdığını görüp rahata erdim. Bez problemi yaşayan herkese duyurulur. 

Eğer bez sızdırıyorsa bebeğin kilosuna filan bakmadan bir büyük beden beze geçin!!!
Bir Cevap Yazın

