Yine uyku olayı

Uyku olayında şöyle bir yol izledim. Gece uyandığında tam da ayılmıyordu zaten, ben de hemen emziriyordum ve emerek uykuya devam ediyordu. İyice uykuya daldığında da meme ağzından düşüyordu zaten, ben de yatırıyordum yatağına. Emzirmeyi de bizim yatakta yatarak yaptığım için ne kadar emdiğini de anlamıyordum. Sonra tabi 2 saat sonra uyanıp meme istiyordu yine.


Çözümler:

1- Gece uyandığında oturarak emzir, yatarak emzirme!
2- 1 memeyi emdikten sonra diğerine geçmeden önce altını değiştir, uykusu iyice açılsın, sonra diğer memeyi ver.

Sonuç:

Gece en fazla 1 kere uyandı. 
Annenin bu deneyimden öğrendiği şeyse bebeğin ihtiyaçlarını geçiştirmeden hakkını vererek yapması gerektiği.

Bir Cevap Yazın

