Birkaç önemli not

– Buzluktan çıkardığım sütü doğrudan kaynamış suyun içine atıp çözüyordum, baktık ki içinde partiküller oluşuyor, EMZİREN ANNELER’e sordum, önce buzdolabına indir, sonra ılık suda ısıt dediler.

– 3 aylık olduğundan beri “yüksek yerde yalnız bırakma, döner” dediler. Döneceğine dair en ufak bir belirti yok henüz. Acaba bir şeyler mi yapmalı. Yüz üstü bırakıyorum her gün mutlaka ama bundan da pek hoşlanmıyor. Bakalım ne zaman dönecek?

– Birazcık sulu kaka yapıyordu birkaç gündür. Nedendir diye düşündük, sorduk soruşturduk. Sonuçta benim çikolatanın dozunu biraz kaçırmış olmama bağladık. Çikolata yemeyi azalttım, sulu kakalara veda ettik. 

– Hava soğuk ama biz yine de geziyoruz. Atkı, şapka, astronot ve üstüne bir battaniyeyle bence sorun yok. Açık kalan iki cin göz etrafı keyifle izliyor çünkü.

– Bu sıralar gece 2-3 kere uyanmaya başladı. Kimisinde emzirerek, kimisinde pışpışla uyuttum. Bu işi ele almak gerek, böyle olmaz.

Bir Cevap Yazın

