Uykulu uykusuz geceler…

Saat 0.45, daha yeni daldı. Saat 18’den beri hiç uyumamıştı. Bu süre boyunca emzirme, sallama, kucaklama, tam dalıp yeniden ayılmaca gibi türlü yöntemler denendi ve benimle uyumak istediğine karar verildi. Direndim bizim yatağa alıp emzirerek uyutmamak için ama ancak böye uyuyabildi. Şimdi nasılsa uyudu, alsam yatağına diyorum, yok yok alırsam uyanır diyorum, ama böyle yatmak hiç güvenli değil diyorum, ama uykusuz kalmasından iyidir diyorum. Sonunda pes edip ben de kıvrılıveriyorum yanına. Artık o uyku nasıl bir uykudur tahmin edersiniz. 10 dakikada bir “ahh şimdi ezdim oğlanı galiba” korkusuyla uyanıp, bir oh çekip yeniden dalıyorum. 2 saat uyuyor oğlan, sonra 1 saat emme, alt değiştirme molası, sonra uykuya devam, ama bu sefer kendi yatağına yatırmayı başarabiliyorum. 2,5 saat de orda uyuyor, bense kendi yatağımda huzurla…

Sonra yine 1 saat emme. Sonra yine bizim yatakta 2 saat uyku. Kafamız karıştı…
Uykulu uykusuz geceler…” üzerine 2 yorum

  1. >internette siz de araştırırsını tabii ama uyutma konusunda türlü yöntemler var. Bunlardan en çok bilininlerden biri co-sleeping yani birlikte uyumak. sizin teninizie ve kokunuzla uyuyacaksa "yatağa alıştırmamak" için iki tarafın da aylarca çile çekmesine gerek yok bence. Ben de kuzumu nerede nasıl isterse öyle uyutuyorum, rutin sadece saatte var ama uyutma biçiminde illa böyle olacak diye bir şey yok…

  2. >Cuckan, teşekkür ederim yorumun için. Dediğin doğru, bebek nerede isterse orada uyumalı aslında. Ama bizimkinin ilk günler hariç illa ki benim yanımda uyumak konusunda ısrarcı bir bebek olmadığını söyleyebilirim. Eğer kendi yatağında hiç yatmasaydı, ben de co-sleeping yöntemiyle devam edecektim. Ama kendi yatağında da huzurla uyumaya başlayınca öyle devam ettik.

Bir Cevap Yazın

