Aktif Gebe..

Hamilelik sürecim geri doğru gitmeye başladı sanki. Gün geçtikçe daha aktif, daha tezcanlı oluyorum. Arada yine sancılar geliyor ama geldikleri gibi gidiyorlar. Annem, babam Ankara’ya döndüler. Doğum olması durumunda nasılsa 4 saatlik yol, yetişirler diye düşündük. Zaten evin çok kalabalık olmasının beni bazen bunalttığını söylemiştim.

Ne kadar aktif olduğumdan bahsediyordum değil mi? Sabah 7’de kalktım, 2 bölüm House izledim. 4. sezon finali beni fena ağlattı. Sonra güleyim diye Cem Yılmaz filan izledim. Bu arada 2 saat kestirdim. Sonra alışverişe çıktık, hala eksik birkaç şey vardı, onları aldık. Evde bir türlü çerçeveletmediğim resimler ve etaminler vardı, onları çerçeveciye bıraktık. Koca göbeğim bunların hiçbirine engel değil. Hatta yorgunluklarım da azaldı. 

Yarın akşam eşimin İstanbul dışında bir işi çıktı. Gece geri dönecek ama yine de bir şey olursa diye panik yaptım. Sonra pek de yarın doğuracakmışım gibi hissetmediğimden rahatladım. Bugün komşunun biri karnımın inmediğini söyledi yine. İnmeyecek galiba. Yarınki kontrol de herzamanki gibi geçecek, Cuma’ya gün verecek, sonra da Cumartesi sezaryen olacak gibi 😦 Buna biraz sıkılıyorum ama bebeğim sağlıklı bir şekilde doğsun yeter ki. Her şey olacağına varsın diyip beklemeye devam ediyorum…

Bir Cevap Yazın

