Tahmini doğum tarihi: 08.09.2010

Doğumun bugün gerçekleşeceğini düşünüyordum başından beri. Henüz bugünü sonlandırmadık ama olasılık giderek daha da azalıyor. Sabahtan muayene vardı, açılma yok, bebek iyi. Eşimin ailesi bir süredir bizdeydi zaten, artık annem ve babam da geldi. Bu durum beni daha da heyecanlandırıyor tabi. Dün akşam yine yürüyüş yaptım, gündüz de hastaneden sonra yürüyüş yaptım Nişantaşı’nda. Sonra arkadaşlarımızla buluşup Beylerbeyi’ne gittik. Kısaca elimden geldiğince geziyorum. Zaten eve girince çok sıkılıyorum. Sabırsızlanmaya başladım, yerimde duramıyorum. Bugünden gerçekten ümitliydim. Hala vakit var ama baya hızlı ilerlemesi lazım olayların.

Bir Cevap Yazın

