Son günler…2

Çoook az kaldı. Hatta dün sabah doktora giderken açılmamın başlamış olduğundan emindim ama muayenede hiçbir şey çıkmadı 😦 Zaten artık 2 günde 1 gidiyorum doktora, sürekli NST. Benim sancı sandığım kasılmaların sancı olduğu doğrulanıyor NST ile ama doğumu başlatmak için yeterli değiller. Şimdiye kadar hiçbir NST’de hareketsiz kaldığı olmamıştı bizim minik balığımızın. Ama geçen sefer uykudan uyanması biraz uzun sürdü. Hemşire de gelip uyandırmak için hızlıca karnımı salladı. O kadar rahatsız edici bir histi ki, şaşkınlıktan tek kelime edemedim. Zaten balığımı öyle uyandıramadığını da görmüş oldu hemşire. Çünkü oğlum yine ben onu sevdikçe ve konuştukça uyandı ve hareketlerine başladı. Hemşireye de sinir olduk böylece. Uykularım da iyice azaldı. Sancılar oldukça uykum kaçıyor, birden heyecanlanıyorum. Beşiği ve alt değiştirme ünitesini elbette yatak odamıza kurduk ve beşiğe baktıkça içimi tarif edemeyeceğim bir heyecan kaplıyor. Buraya mı yatacak, buradan mı seslenecek bize beni kucaklayın diye..? 

Gece 4 saat uyuduğum halde gündüzlerimi de gezerek geçiriyorum. Çünkü anlaşılan o ki bu kasılmalar bir süre daha devam edecek ve ben de bekleyeceğim. Bu bekleme sürecinde oyalanmak adına arkadaşlarımla geziyorum. Arkadaşlarım için yanlarında her an patlamaya hazır bir bombanın gezmesi biraz korkutucu olsa da sanki hiç hamile değilmişim gibi, eski günlerdeymişiz gibi sohbetlere dalıvermenin bana iyi geldiğini gördükçe ellerinden geleni yapıyorlar. Sadece arada bir kasılmalarım olduğunda hepsi panik oluyorlar. Benim de gözümün önünden acilen hastaneye koşturduğumuz film kareleri geçiyor sürekli.

Bir Cevap Yazın

