9. Ay

Doktor kontrolü: 3250 gram, baş aşağı dönmüş 🙂 Haberler harika. Ben biliyordum zaten oğlumun tekrar aşağı döneceğini. Zaten dün yaptığı hareketler de içeride hala bolca yeri olduğunu gösteriyordu.

Bu sefer doktorun muayenehanesine değil de Amerikan Hastanesi’ne gittim. Tüp bebek ekibiyle de iş sebebiyle tanışıyor olduğumdan çok eğlenceli bir kontrol geçirdim. Ayrıca eşimin anne ve babası da bize katıldılar. Minik balığımız da bu katılıma yüzünü göstererek cevap verdi. Tombik yanaklı bir bebek gelecek sanırım. Ama kime benzediğini de anlayamadık pek.

NST 15 dakika sürdü. Yine çok hareketliydi. O hareket ettikçe kalp atışları 160’a geliyor, hareketler durunca 120’lere düşüyordu. Birkaç kere de rahim kasılmaları oldu, normalmiş.

Dan Brown- Kayıp Sembol’ü bitirdim. Çok keyifli ilerliyordu, hatta uzun süredir hiçbir kitabın hatta filmin bile şaşırtmadığı kadar şaşırttığını söyleyebilirim. Fakat o son 30 sayfa yok mu… Kitaba “hep birlikte mutlu mesut yaşamışlar” finalini koyabilmek adına baya uğraşmış ama bu sırada okuyucuyu ne kadar sıktığını da anlayamamış. 

Kitap biter bitmez Ahmet Ümit – İstanbul Hatırası’na başladım. Kitabın kapağı beni benden aldı. İlk defa okuyacağım bu yazarı. Okuyan ve beğenen arkadaşlarım vardı, bakalım..

Bir Cevap Yazın

