7. Ay Buhranları…

Başlığımda 7.ay buhranları dedim ama bu buhranların bizim ufaklıkla hiç ilgisi yok. Etrafımdakilerin yaşattığı sıkıntılardan ve klimasız bir ortamda, camları açmadan yaşamak zorunluluğundan bahsediyorum. Yoksa oğluşumun bana hiçbir zararı yok, tam tersine tek tesellim o. İş arkadaşlarım sandığım kişilerin beni tam anlamıyla sırtımdan bıçaklaması üzerine her şeyin açıkça konuşulduğu bir toplantı yapmamız ve bu toplantının benim üzerimde yarattığı stres, sinir ve üzüntü. Tam da 7 aylık bir hamilenin yaşaması gereken bir şeydi, katkısı olan herkese teşekkürler. Bu dönemde evde yapayalnızım ne yazık ki. Bir de binada mantolama yapılması sebebiyle klimanın dış ünitesi söküldü, yani çalıştıramıyoruz. Camları açtığım anda evin içi toz doluyor. Gece zaten açamazsın, iskelelerden dolayı en üst kattaki evimizin önü yol geçen hanı. Gidecek kimse yok. Ama yine de beni çağıran birkaç arkadaşıma giderek şansımı deneyim dedim, fakat artık yaşam tarzım o kadar çok değişti ki hiçbir yere uymuyorum. Bir kere artık benim yanımda sigara içilmemesi gerektiğini göremiyor insanlar. Belki ben de böyleydim eskiden, kızamıyorum da. Uzaklaşıyorum sadece ortamdan.

Ben de derhal kendimi Kilyos’a attım. Buhranlara iyi gelir dedim, gerçekten işe yaradı. Otel odasında klima vardı bu biir, hava da akşamları baya soğuyordu bu da iki. Daha ne olsun. Deniz, güneş, kum da yanına kar.

Oğluşumu düşünmek bana çok iyi geliyor…

Bir Cevap Yazın

