Bebeğimiz gelmeden yapmam gerekenler…

Odasını maviye boyayacağız. Aslında çok güzel duvar kağıtları var ama ben hem kararsız kaldım, hem de belki bu evden taşınırız, boşa gider diye düşündüm. Tabi bir de bebek odası için uygun olmayacağını söyleyenler oldu ama bunun doğru olduğunu düşünmüyorum pek. Boyayla ilgili de çok fazla araştırma yapmadım. Nasılsa havalandıracak vaktimiz olacak.


IKEA’dan beyaz, 3 kapılı bir dolap alınacak. Bebek odası takımı almayı düşünmüyorum. Önceden beşik var zaten. İhtiyacım olan tek şey bir gardırop. Onu da illa ki bebek eşyaları arasından seçmek zorunda değilim dedim kendime ve ikea imdadımıza yetişti. Bunu çok beğendim.

Diğer odalar elden geçecek. Kullanılmayan eşyalar elden çıkarılacak. Dip köşe temizlenecek. Salonda bazı değişiklikler yaptık zaten. Severek beslediğimiz ama artık doyuramadığımız iki büyük oscar balığımızı bir arkadaşımıza hediye ettik akvaryumla birlikte. Artık akvaryumumuz yok diyeceğimi sanıyorsanız yanıldınız, hala bitkili bir tatlı su akvaryumumuz var. Evde mutlaka balık olmalı, oğlumuz büyüyünce akvaryuma yeni balıklar atmalı.
Üniversite zamanından kalma ders notlarını da hala saklıyordum, bu hafta onlardan da kurtulmayı planlıyorum. Bir gün işe yarayacağını düşünerek saklıyordum ama 98 yılına ait biyolojik bilgiler çoktan değişti. Lazım olduğundan bile yeterli olmayacaklar. Şu anda boşuna yer kaplıyorlar. Acaba bu kadar eşyayı varlığımızı kanıtlamak için mi tutuyoruz elimizde? 

Perde alınacak. Oldum olası sevmem şu perde işini. Şimdiye kadar evin tüm perdelerini de pazardan aldığım kumaşlarla hallettim. Neden o kadar pahalıdır ki perde dediğin. Bir de fiyatı arttıkça daha da çirkinleşir, evi balo salonuna çevirir. Ama bu sefer bir perdeciye gideceğim sanırım. Bebek odası perdeleri daha iç açıcı durumda.

Halılar yıkanacak. Bebek odası için yeni bir halı almayacağım. Bekar odamdan getirdiğim masmavi, çiçekli böcekli bir halım var, onu çok uygun görüyorum. Halıyla ilgili de bir sürü söylenti var allerji yapabilir diye. Ama evin bütün halılarını kaldırmayacaksanız sadece bebek odasına halı almamak çözüm olamaz diye düşünüyorum.


Bir Cevap Yazın

