Kaş tatili…

Harika bir tatil geçirdik. Kaş’a ilk defa gittim ve çok beğendim. Eğer otelden çıkmayayım tarzı bir tatil yapmak istiyorsanız gitmeyin Kaş’a. Denize girmek için de yemek yemek için de farklı yerlere gitmek gerekiyor. Hatta mümkünse her gün dalış teknesiyle açılıp o harika koyları görmek. Ben elbette dalış yapamadım ama şnorkelle de o harika balıkları görebildim. Deniz o kadar berrak ve temiz ki. Tabi tatil boyunca her anımda oğlumla birlikte olmak da ayrıca keyifliydi. Oğlumuzun denizi çok sevdiğini de bu tatilde keşfetmiş oluyoruz. Ne zaman deniz kıyısında otursam, dalga seslerine içeriden hareketlenerek cevap veriyor. Aslında evdeyken de musluğu açtığımda benzer bir tepki veriyordu. Su sesini seviyoruz.

Tatil süresince çok güçlü hissettim kendimi. Her gün en az 2-3 saat yüzdüm. Çılgınlar gibi balık yedim. Tabi göbek de iyice büyüdüğünden ilgiler de üzerimdeydi. Rüya gibi bir tatildi kısacası. Kaş’a gitmeye niyetlenenler benimle iletişim kurabilirsiniz. Nerede kalmalı, neler yemeli, nerede yüzmeli sorularına çeşitli önerilerde bulunabilirim.

Tatile gitmeden önce ayaklarım şişmeye başlamıştı, tatilde yüzmek çok iyi geldi, şiş filan kalmadı. Ama 12 kiloya da çıktım bu ay.

Zamanım giderek azalıyor, oğlanın odasını toparlamaya başlamam gerek.

Bir Cevap Yazın

