17. hafta, bir oğlumuz olacak.

Dün bir oğlumuz olacağını öğrendik. Ultrasondaki görüntüyü yorumlamak için tıp okumaya bile gerek yoktu. Çok açık ve net bir şekilde ortadaydı her şey. Hatta eşimle doktor arasında öyle bir muhabbet oldu ki “isterseniz ben çıkayım siz aranızda konuşun” diyecektim, zor tuttum kendimi. Sonunda bu belirsizliğin aydınlandığına çok sevindik. Hemen ailelere haber verdik, artık bebeğe mavi şeyler almaya başlayabileceklerdi. Ben alışveriş için detaylı ultrasonu bekleyeceğim.

Doktor çok kilo aldığımı söyledi. Tam 7 kilo aldım. Ama bunun 5’ini ilk aylarda, sigara bırakma sebebiyle aldım zaten. Boyum biraz uzun olduğundan da pek belli olmuyor tabi bu kilolar. Ama doktor diyetisyene danışmamı söyleyince işi biraz ciddiye aldım. Haftaya ilk defa bir diyetisyene gideceğim.

Kıyafetlerimle ilgili sorunlarım var. Giyecek hiçbir şey bulamıyorum. Karnım baya büyüdü. Her gün işe gitmeden önce 1 saat dikiliyorum dolabın önünde. Kendim için alışveriş zamanı geldi diyebilirim. Neyse ki bu sene herkes hamile gibi dolaşacak, moda bizden yana.

Hareketlerini iyice hissediyorum oğluşun. Özellikle de tatlı yedikten sonra. Bu sıralar en büyük mutluluğum bu.

17. hafta, bir oğlumuz olacak.” üzerine bir yorum

  1. Geri bildirim: 100 oldum… | yazaranne

Bir Cevap Yazın

